Защо градски карпулинг е нещо Умно?

градско задръстване софия

Идеята за сайт, предлагащ условия за споделено пътуване, не е нова в България.

Български сайт за международен carpooling имаше още през 2007-ма – казваше се JoinTheTrip. За съжаление, поради ограничение на интернет разпространението през тези години, тенденцията не успя да набере сила.

В интернет пространството могат да се намерят различни сайтове, изготвени с цел разпространение на идеята за карпул в градски и междуградски условия. Някои от тях също са създадени по-рано и са в последствие запуснати поради липса на активност от страна на потребителите като carpool.bg и carpool-bg.com. Един сайт се откроява с продължителна активност на потребителите към днешна дата. Това е 3na100.com, предлагащ условия на ползване и съвети относно carpooling-а.

Разликата между всички тези сайтове и umno.bg е, че нашият сайт се изгражда с цел организиране на локален, градски карпулинг ( каршеринг). Tук става дума не само за София, а за всички населени места, откъдето се регистрират потребители. При нас carpooling-ът се изгражда не само с екологична цел, но и комуникативна – създаване на нови познанства на хора с общи интереси. Също така има за цел комуникацията в самите градове да бъде улеснена, а трафикът и вредните емисии – намалени.

задръстване софия без градски карпулинг

Можете да се убедите в алтернативата, която UMNO.bg ви предоставя, след като се регистрирате.

Подобни публикации

Набираме доброволци

Набираме доброволци

демо карта carpooling софия

Относно: карпул карта

информация carpooling европа

Carpooling по света

1 коментар

  1. Боби
    февруари 14, 2013, 2:09 pm   /  Отговор

    Подобна идея предъвкваме с мой приятел от няколко години, радвам се, че някой прави нещо по темата – така ни спестява доста работа!

    Основната разлика е, че ние мислихме за система с реални печалби за хората-участници, нещо като карпуул+такси, с абонаменти, спорадични употреби в стил пускаш си апп-чето, виждаш, че има участник, който пътува към Младост от Люлин в момента, звъниш му и те взема от Орлов.

    Пътниците си купуват кредити, които им позволяват да се возят без да става реална размяна на пари. Съответно шофьорите получават точки (кредити), които после могат да осребряват (като кеш или като пътувания). Кредитите са в общи линии километри.

    И те така.

Остави отговор